Dzien dobry,Ja mam konto u was.ChcÄ wiedzieÄ, co dzieje siÄ z kontem i ĹrodkĂłw na koncie w przypadku, Ĺźe umiera wspĂłĹwĹaĹciciel.
Pozdrawiam,
Witam serdecznie,
W odpowiedzi na poniĹźszÄ wiadomoĹÄ chciaĹbym poinformowaÄ, Ĺźe w danym przypadku naleĹźaĹoby donieĹÄ Akt zgonu wĹaĹciciela rachanku do PlacĂłwki. W celu uzyskania bliĹźszych informacji na temat nastÄpstw, naleĹźaĹoby udaÄ siÄ do placĂłwki Kasy Stefczyka. Pracownicy posiadajÄ wglÄ d do dokumentacji czĹonkowskiej lub teĹź majÄ moĹźliwoĹÄ kontaktu z odpowiednim dziaĹem w  Centrali Kasy Stefczyka.
z powaĹźaniem,
Anna ChaciĹska
Pani ChaciĹska,Ja piszÄ przez kontakt emailowy bo chcÄ mieÄ odpowiedĹş przez email i w tym celu, poproszÄ o informacje ogĂłlne. Mam konto w PKO BP gdzie zadaĹem to pytanie i nie zostaĹem zepchniÄty, moje pytanie zostaĹo odpowiedziano tak jak powinno byÄ. Nie chcÄ udaÄ siÄ do placĂłwki. ProszÄ odĹoĹźyÄ kawÄ i popracowaÄ i ewentualnie doksztaĹciÄ siÄ na obsĹudze klienta, najlepiej w oparciu o jakieĹ materiaĹy z USA, poniewaĹź materiaĹ z byĹych krajĂłw komunistycznych nie jest idealnym rozwiÄ zaniem dla tych celĂłw – obsĹuga klienta jest wciÄ Ĺź nieznane pojÄcie w takich krajach.
Witam serdecznie,
w odpowiedzi na otrzymanÄ wiadomoĹÄ chciaĹabym poinformowaÄ, Ĺźe nie ma moĹźliwoĹci przekazania tego rodzaju informacji drogÄ elektronicznÄ . Tak jak poinformowaĹa koleĹźanka, w przypadku zgonu czĹonka kasy, naleĹźaĹoby donieĹÄ akt zgonu do placĂłwki. Dalsze informacje przekazujÄ nasi pracownicy.
Z powaĹźaniem,
Agata Dalecka
Pani Agata Dalecka,To jest kwintesencja niechÄci do pomocy.
Nie wiem, gdzie ja powinienem dostaÄ akt zgonu z, poniewaĹź mĂłj wspĂłlny posiadacz konta jest Ĺźywy. Ja tylko zadaje pytanie.Bank PKO BP, gdzie bardziej kompetentni ludzie pracujÄ , odpowiedziaĹ tak: „W przypadku Ĺmierci jednego ze WspĂłĹposiadaczy rachunku, rachunek bÄdzie nadal prowadzony jako rachunek wspĂłlny z zachowaniem przez drugiego ze WspĂłĹposiadaczy rachunku uprawnieĹ.”Mam pomysĹ –Skok moĹźe zaoszczÄdziÄ pieniÄ dze poprzez wysĹanie automatycznej odpowiedzi na zapytania. Po prostu przekazywaÄ wiadomoĹÄ ze naleĹźaĹoby udaÄ siÄ do placĂłwki. W ten sposĂłb wielu zbÄdnych pracownikĂłw mogĹyby byÄ wyeliminowane.JeĹli bÄdÄ musiaĹ udaÄ siÄ do placĂłwki, moim celem bÄdzie zamknÄ Ä konto.Cheers,